Dans

Frigörande dans

Cattis fantastiska frigörande dans💃 Har du inte anmält dig? Gör det nu 🎶💃
Välkommen till 4 tillfällen med frigörande dans! Frigör din energi och väck din inre dansare! Låt din kraft ge sig tillkänna i en tillåtande och livsbejakande dansupplevelse! Dansa din egen dans, i din takt och på ditt sätt, till en häftig och härlig blandning av musik. Inga förkunskaper krävs, kom som du är just nu i livet! Ett tips är att ha på dig oömma kläder och sköna dansskor, om du inte vill dansa barfota som jag gör. Ta också med dig en vattenflaska. Start den 1/2 och övriga tillfällen är 8/2, 15/2 och 1/3. Pris 515 kr för alla 4 tillfällen. Vi dansar mellan kl 18.15 och 19.45. Plats: Kvarnkullen på Kvarngatan 8 i Kungälv. Anmälan sker till Beryl Svanberg på tel. 070-5981748. Varmt välkommen, hoppas vi ses!!